Menü Kapat

Neden Biz?

Bizi tercih etmeniz için önemli olduğuna inandığımız sebepleri aşağıdaki başlıklar altında toparlamaya çalıştık.
Sizleri de müşterilerimiz arasında görmekten onur duyarız.

Şirketlerin marka ve itibarına, etik ilke ve değerlerine, nihayetinde kurumsallıklarına değer katmak

Şirketlerin iç denetim, teftiş, soruşturma, risk yönetimi, iç kontrol, sox, uyum, kayıp önleme ve insan kaynakları çalışan ilişkileri gibi fonksiyonların süreçlerine destek olmak.

Kurumsal yönetim, etik ilke ve değerlere önem verildiğini gören çalışan ve diğer paydaşların şirkete olan bağlılık ve motivasyonlarının artması

Bildirimde bulunanların kolayca hafızasında kalmasını sağlayan Etik Hat numarasına sahip olmak

Şirketlerin müşteri hizmetleri müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetimi süreçlerine destek olmak

Çağrı merkezi statüsünden ziyade etik risklerin yönetilmesi alanında 15 yıldır faaliyet gösteren uzman danışman firma olmak

Etik Hat hizmeti alan firmalara eğitim ve danışmanlık hizmetlerini indirimli fiyat ile sunmak

Maliyet açısından şirketlerin iç bünyelerine göre çok daha fazla ekonomik olmak

Ulusal ve uluslar arası firmaların etik bildirimlerinde güçlü analiz ve raporlar üretmek

Yapılan gizlilik anlaşması ve teknolojik altyapı ile veri güvenliğine ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu yükümlülüklerine lişkin şirketlere güvence vermek

Etik Hat markası ile Türkiye’deki ilk firma olmak, ayrıca 444etik, Ethics Line, Whistleblowing, Reporting Line ve Rapor Hat Türk Patent ve Marka Kurumu tescilli markalara sahip olmak

Etik Hat tanıtımını firmanızı ziyaret ederek yapmak, firmanıza yapısına özel önerilerde bulunmak

Etik Hat sisteminin, etik ilke ve değerlere önem veren firmaların iç bünyede ilave bir kaynağa ihtiyaç duyulmadan süreçlere kolayca uyarlanması

Şirket içerisinde dağınık farklı yerlere ve yöneticilere gelen bildirimlerin tek yerde toplanma ve profesyonel yönetilme imkanı sağlama

The Association of Certified Fraud Examiners (ACFE) gibi uluslararası kabul görmüş kuruluş ve uzmanların bilimsel verilerine göre Şirketleri etik risklerden koruyan en iyi ve en ekonomik yöntem olması

Etik Hat’tın şirkete uyarlanması aşamasındaki, ücretsiz eğitim verilmesi ve tanıtıma yönelik görsel tasarım önerisi vb. hazırlık çalışmalarını yapmak

Etik Hat sisteminin şirkette canlı tutulmasını sağlamak için kılavuzluk desteği vermek

Etik risklerin önlenmesi ve yönetilmesi konularına eğitim, danışmanlık, bilirkişilik, soruşturma vb. uzmanlık konularına ilişkin taleplerde kılavuzluk desteği vermek

Bildirimde bulunanlara 7/24 (yedi gün, yirmidört saat) erişilebilirlik imkanı

Dünya çapında faaliyet gösteren global şirketlere istedikleri bütün dillerde hizmet vermek

Etik Hat sistemini çalışanların yanısıra tedarikçiler, taşeronlar, oursource ve franchise kuruluşlar, bayiler, acenteler vb. tüm paydaşların (hatta müşterilerin) kullanabileceği geniş kullanıcı ağı avantajı

Firmaların zaman zaman marka ve haksız rekabet mağduriyetleri yaşanmasına yol açan, internette herkesin görebildiği ürün ve hizmetlere yönelik henüz iddia bazındaki müşteri şikayetlerini internete düşmeden önce Etik Hat güvencesi ile yönetme fırsatı

Zengin erişim kanalları

→ www.etikhat.com.tr
→ 444etik (3845)
→ şirketadı@etikhat.com.tr 
→ 0552 etik (3845) 000 WhatsApp hattı
→ 0552 etik (3845) 000 Sms

Bağımsızlık özelliği ile personellerin ve diğer paydaşların çekinme kaygıları olmadan gönül rahatlığı ile bildirimleri yapmalarını ve anonim olarak iletişim kurmalarını sağlamak