Neden Biz?
Bizi tercih etmeniz için önemli olduğuna inandığımız sebepleri aşağıdaki başlıklar altında toparlamaya çalıştık.
Sizleri de müşterilerimiz arasında görmekten onur duyarız.
Şirketlerin marka ve itibarına, etik ilke ve değerlerine, nihayetinde kurumsallıklarına değer katmak
Şirketlerin iç denetim, teftiş, soruşturma, risk yönetimi, iç kontrol, sox, uyum, kayıp önleme ve insan kaynakları çalışan ilişkileri gibi fonksiyonların süreçlerine destek olmak.
Kurumsal yönetim, etik ilke ve değerlere önem verildiğini gören çalışan ve diğer paydaşların şirkete olan bağlılık ve motivasyonlarının artması
Bildirimde bulunanların kolayca hafızasında kalmasını sağlayan Etik Hat numarasına sahip olmak
Şirketlerin müşteri hizmetleri müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetimi süreçlerine destek olmak
Çağrı merkezi statüsünden ziyade etik risklerin yönetilmesi alanında 15 yıldır faaliyet gösteren uzman danışman firma olmak
Etik Hat hizmeti alan firmalara eğitim ve danışmanlık hizmetlerini indirimli fiyat ile sunmak
Maliyet açısından şirketlerin iç bünyelerine göre çok daha fazla ekonomik olmak
Ulusal ve uluslar arası firmaların etik bildirimlerinde güçlü analiz ve raporlar üretmek
Yapılan gizlilik anlaşması ve teknolojik altyapı ile veri güvenliğine ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu yükümlülüklerine lişkin şirketlere güvence vermek
Etik Hat markası ile Türkiye’deki ilk firma olmak, ayrıca 444etik, Ethics Line, Whistleblowing, Reporting Line ve Rapor Hat Türk Patent ve Marka Kurumu tescilli markalara sahip olmak
Etik Hat tanıtımını firmanızı ziyaret ederek yapmak, firmanıza yapısına özel önerilerde bulunmak
Etik Hat sisteminin, etik ilke ve değerlere önem veren firmaların iç bünyede ilave bir kaynağa ihtiyaç duyulmadan süreçlere kolayca uyarlanması
Şirket içerisinde dağınık farklı yerlere ve yöneticilere gelen bildirimlerin tek yerde toplanma ve profesyonel yönetilme imkanı sağlama
The Association of Certified Fraud Examiners (ACFE) gibi uluslararası kabul görmüş kuruluş ve uzmanların bilimsel verilerine göre Şirketleri etik risklerden koruyan en iyi ve en ekonomik yöntem olması
Etik Hat’tın şirkete uyarlanması aşamasındaki, ücretsiz eğitim verilmesi ve tanıtıma yönelik görsel tasarım önerisi vb. hazırlık çalışmalarını yapmak
Etik Hat sisteminin şirkette canlı tutulmasını sağlamak için kılavuzluk desteği vermek
Etik risklerin önlenmesi ve yönetilmesi konularına eğitim, danışmanlık, bilirkişilik, soruşturma vb. uzmanlık konularına ilişkin taleplerde kılavuzluk desteği vermek
Bildirimde bulunanlara 7/24 (yedi gün, yirmidört saat) erişilebilirlik imkanı
Dünya çapında faaliyet gösteren global şirketlere istedikleri bütün dillerde hizmet vermek
Etik Hat sistemini çalışanların yanısıra tedarikçiler, taşeronlar, oursource ve franchise kuruluşlar, bayiler, acenteler vb. tüm paydaşların (hatta müşterilerin) kullanabileceği geniş kullanıcı ağı avantajı
Firmaların zaman zaman marka ve haksız rekabet mağduriyetleri yaşanmasına yol açan, internette herkesin görebildiği ürün ve hizmetlere yönelik henüz iddia bazındaki müşteri şikayetlerini internete düşmeden önce Etik Hat güvencesi ile yönetme fırsatı
Zengin erişim kanalları
→ www.etikhat.com.tr
→ 444etik (3845)
→ şirketadı@etikhat.com.tr
→ 0552 etik (3845) 000 WhatsApp hattı
→ 0552 etik (3845) 000 Sms
Bağımsızlık özelliği ile personellerin ve diğer paydaşların çekinme kaygıları olmadan gönül rahatlığı ile bildirimleri yapmalarını ve anonim olarak iletişim kurmalarını sağlamak